Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Het is mogelijk om voor de retourzending dezelfde voorwaarden te gebruiken als voor de heenzending. Om de ingestelde voorwaarden te controleren of te wijzigen ga je in de backoffice van MyParcel naar de retour instellingen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Gerelateerde vragen
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?
Mijn mobiel is kapot/doet het niet/ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik alsnog inloggen met tweestapsverificatie?
Met welke printer kan ik de labels van MyParcel uitprinten?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?