Ontvangen al mijn klanten automatisch een Track & Trace e-mail bij een zending?
Als je jouw Track & Trace e-mail geactiveerd hebt, dan ontvangen al jouw klanten automatisch een Track & Trace e-mail.
Heb je jouw Track & Trace e-mail nog niet geactiveerd? Bekijk deze video voor een uitleg of volg de stappen:- Log dan in in jouw MyParcel account
- Ga naar Accountinstellingen
- Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
- Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
- Klik op Opslaan.
Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?
Mijn mobiel is kapot/doet het niet/ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik alsnog inloggen met tweestapsverificatie?