Er wordt een afleverscan getoond, maar mijn brievenbuspakje is niet ontvangen, wat nu?
Wanneer het Brievenbuspakje niet is ontvangen en de Track & Trace status aangeeft dat de zending is bezorgd, kan het zijn dat deze bij de buren is geleverd. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je het beste contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen in deze situatie. Je dient een niet ontvangen Brievenbuspakje binnen 30 kalenderdagen na de laatste scan bij PostNL aan ons te melden.
Voor een brievenbuspakje kunnen we geen navraag doen zoals dit wel bij een pakketzending mogelijk is, het is dan ook verstandig om een zending met een hogere waarde als pakketzending (met verzekering) te versturen. Bekijk voor meer informatie ook onze vermissingen blog.
Gerelateerde vragen
Waarom heb ik een PostNL-ID nodig?
Ik wil mijn pakketten versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat, hoe doe ik dat?
Waarom wordt er geen korting gegeven op brievenbuspakje en Digitale postzegel van PostNL?
Hoe maak ik een zending naar een PostNL locatie aan?
Wat gebeurt er als er een brievenbuspakje van DHL beschadigd raakt in België?