Hoe maak ik een retourlabel voor een buitenlandse zending aan?
In het zendingenoverzicht in jouw account zoek je de betreffende heenzending naar jouw klant op, daarna kan je helemaal rechts, onder ‘Actie’ op het ‘retour’ pijltje klikken. Je kan nu het e-mailadres van jouw klant invullen en desgewenst andere gegevens aanpassen. Vervolgens ontvangt jouw klant een e-mail met daarin de link naar het retourlabel.
Zonder heenzending is het ook mogelijk om een retourlabel te e-mailen. Dit kan vanuit de backoffice. Ga naar jouw Zendingenoverzicht en klik op de button ‘Verzendlink maken’ rechtsboven. Nu kan je alle gegevens van jouw klant invullen en vervolgens ontvangt jouw klant een e-mail met een link naar het retourlabel.
Gerelateerde vragen
Welke dagen kunnen de pakketten met DHL Europlus worden afgeleverd?
Is mijn PostNL pakket met bestemming naar België automatisch verzekerd?
Kan ik met DHL Europlus ook een brievenbuspakje naar België versturen?
Ik kan mijn pakketten niet versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat hoe kan dat?
Ik wil mijn pakketten versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat, hoe doe ik dat?