Waar kan ik mijn ingeplande Haalservice wijzigen?

PostNL
Een reeds ingeplande MyParcel Pick-up (tot 25 pakketten) kan je zelf wijzigen in jouw MyParcel account bij Zendingen > Haalservice, je kan wijzigingen aanbrengen tot 11.45 uur voor diezelfde dag.

Voor de Haalservice Plus (meer dan 25 pakketten) gelden andere voorwaarden. Wil je meer rolcontainers bestellen of laten ophalen? Een aanpassing voor dezelfde dag kan gedaan worden tot 11.00 uur in de kalender van jouw Haalservice. Andere wijzigingen voor de Haalservice Plus kan je ook aangeven in jouw MyParcel account bij Haalservice, houdt hierbij wel rekening met benodigde termijn om de wijziging door te voeren.
Bij een structurele aanvraag voor de Haalservice Plus heeft PostNL twee weken nodig om deze te verwerken.
De structurele Haalservice Plus ga je voor onbepaalde tijd aan en dien je minimaal een kalendermaand van tevoren op te zeggen.

Maak je gebruik van een haalservice van een andere vervoerder? Neem dan contact op met een van onze collega's. We gaan dan voor je aan de slag om de wijziging zo snel mogelijk bij de vervoerder door te geven. Wanneer wij meer informatie voor jou hebben zullen we je daarvan weer op de hoogte brengen.

Gerelateerde vragen