Waar kan ik mijn retourgegevens wijzigen?
De retourgegevens kan je wijzigen in de backoffice bij het 'Account' icoon naast 'Nieuwe zending' > Shopinstellingen > De juiste shop > Retour.
Je kan hier het retouradres en de retourvoorwaarden wijzigen, je kan eventueel de hoogte van de eigen bijdrage voor een retourlabel voor jouw klant instellen en je kan jouw retour e-mail personaliseren.
Je kan hier het retouradres en de retourvoorwaarden wijzigen, je kan eventueel de hoogte van de eigen bijdrage voor een retourlabel voor jouw klant instellen en je kan jouw retour e-mail personaliseren.
Gerelateerde vragen
Zit DHL Parcel Connect in de plug-ins?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Mijn mobiel is kapot/doet het niet/ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik alsnog inloggen met tweestapsverificatie?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?